6/13/08

Ett oväntat besök

Allt hade gått fel under dagen på tisdagen och jag hade sprungit, tagit taxi & sprungit lite till för att försöka få en bok gjord men till slut misslyckats. Jag satt hemma och stressade med de sista sakerna inför nästa dag och varje minut kändes tunga. Klockan hann bli över 22.00 när porttelefonen ringde & nästa person jag ser komma in i lägenheten är min syster!!!!! Jag blev så glad att jag självklart började gråta för Gud vad jag hade längtat efter henne. Hon flög hit enbart för att vara där för mig under Thesin. Nästa dag satt hon där och höll min hand och lät mig tårka mina tårar på hennes tröja.
Oavsett hur situationen ser ut så mår jag alltid bra när hon är nära och hon lyckas alltid få mig att skratta. Älskar henne så otroligt mycket och tackar för att kunna ha henne i mitt liv.
När jag blir stor ska jag bli lika fin som hon.

No comments: