10/18/08

There's no place like...

Just nu vill jag ligga på dubbelsängen hemma i Milano tillsammans med Mfon och Maria. Nypa Mfon i armväcket, bli kliad av Maria samtidigt som Mfon drar en problemlösning i realtionsform och konstant blir avbruten av Maria som tycker att Mfons väg genom historien är dum. Jag vill höra allt om Marias nya plan, få jobbiga och krävande frågor om "mina" från Mfon.
Jag vill sitta på balkongen och röka och känna luftens milda hetta som ännu inte försvunnit.

...Inte ikväll men snart

1 comment:

Anonymous said...

hej pia! har tänkt ringa dig ett tag men har kommit massor av annat i vägen och nu när jag kom ihåg så tänkte jag fråga om du kanske har lust att ses någon dag nästa vecka, ska vara i partille hela veckan för att vi har lov nämligen och jag MÅSTE träffa dig innan du lämnar oss igen för Milano:) hör av dig, älskar dig.