4/30/08

Jag börjar fira min vecka tidigare än planerat. Vi ska vara med och fira Daniele (Mfons chef) på Gasoline. Sitter och väntar på Isabella som ska komma hem till oss. Hon är sen som vanligt vilket (som vanligt) inte spelar någon roll då jag och Mfon fortfarande inte tagit oss in i duschen, fast Mfon är på god väg då hon sitter här framför mig med Veet under armarna. Inget hår ska synas när armarna ska upp i luften på dansgolvet...vilket påminner mig...
För några minuter sedan blev Mfon besatt av djävulen och kastade en kudde mot mig i full fart. Så fort hon förstått vad hon gjort sprang hon och låste in sig inne på toaletten utav rädsla. När hon kom ut besvarade jag hennes kast med en blick av besatthet och förföljde henne med en viftande kudde men efter några sekunder tröttnade jag och gjorde då istället drinkar till oss båda.
Nu ska jag sätta på musiken på hög volym och dansa runt i lägenheten med en drink i handen samtidigt som jag försöker komma på vad jag ska ha på mig, problemet är bara att jag INTE HAR NÅGRA KLÄDER!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Får mig att tänka på den där gången, eller fan det har hänt två gånger... du vet när vi var vid våra skåp och vi alla försökte få upp toa dörren som var låst i över 25 min och plötsligt när mfon (för det var väl hon)sa att hon skulle bryta upp den hördes en harkling och varpå mfon springer lågt, med armarna rakt fram, eh svårt att förklara.
Eller när hon trodde att det var en mördare som skulles bryta sig in på vårt hotellrum i paris och hon kastar sig bakom sängen och du efter och ni faktiskt ligger där i 15 min efter det att ni har insett att det faktiskt inte var någon mördare där.
Eller den där gångem vi sextrakasserade den där byggarbetaren som pia tyckte var gullig.... Nä, vi får fan skriva en bok. Jag har iallafall en glad nyhet, har hittat våra alternativ lappar (en berättelse med a,b,c, svar) och tänkte ren skriva dem. puss

Camilla Sipola said...

"problemet är bara ATT JAG INTE HAR NÅGRA KLÄDER" åh nejnejnej pia, det tror jag verkligen inte stämmer. Du är den jag känner som har absolut bäst klädstil&tycks aldrig ha svårt med att hitta några så det löser du.
Ha en trevlig kväll, saknar dig.