4/30/08


Kom för en stund sedan hem från skolan där jag & Mavi för 1,5 timma sedan officiellt blev klara med vår sista exam!!! Nu börjar det riktiga arbetet inför Thesin...eller snart i alla fall. Är så kluven när det gäller det där och efter varje möte med min handledare så sänks motivationen ännu mer. "För riskabelt, för bla bla blaaa!" WE ARE NOT HERE TO BUILD WALLS, WE ARE HERE TO BREAK THEM, är meningen som min handledare totalt ser förbi. Hur som helst så kommer jag köra mitt race så gott det går och i slutändan hoppas jag att hon älskar det ändå.
Väntar starkt på fredagen då jag ska fira veckan på ett eller annat sätt. Är vädret fint under helgen kommer jag förmodligen spendera en stor del av den i parken och spela Gris med ett cigarettpaket tillsammans mina lagkamrater. Så kul har man när det är brist på annat.
Kärlek.

3 comments:

Anonymous said...

jaja...i know!!! the lack of money brings out the bundle of creativity thats within us... and its for free mohahahaha... gratis e gott som alex säger;) ciggleken e en utav de roligaste lekarna vi kommit på i vår enkla tillvaro, ett minne jag bär med mig kärt genom livet:)

Anonymous said...

im back, sorry forgotz to say somethin somethin!!!

You are on hell of creative soul... your ooooziiing creativity AND your GREAT at whatever you put ur mind to!! dont ever let anybody let you or your work down!!!

No matter what she sais, dont stop believng in you self!!!

love ya biiieaaacthp

Anonymous said...

p.s MAVIS 2 komentarer de övre